criket-cristina

duminică, 4 decembrie 2011

Pasiunea mea...


Dansul, muzica, fotografia, lectura, pictura toate sunt pasiuni pe care le poţi atinge. Eu am o pasiune pe care trebuie să o simţi.
Pasiunea despre care voi vorbi este una simplă, dar care te poate face milionar. Pasiunea de a dărui zâmbete celor din jur, de a-i face fericiţi măcar pentru o clipă. Se spune că a dărui e mult mai important decât a primi, pentru că atunci te simţi cel mai bogat om din lume, ai făcut pe cineva să zâmbească. Pentru asta nu ai nevoie de resurse financiare, de lucruri materiale şi nici măcar să depui minim efort este necesar doar sinceritatea şi sufletul cu care o faci.
Exact, un zâmbet nu te costă nimic, iar eu încerc să fac asta zi de zi în pofida faptului că sufletul plânge... E ca o vitamină care îmi dă imunitate să rezist lucrurilor negative, pesimiste şi rele ce le întâlnim la fiece colţ. De asemenea, îmi alungă oboseala şi îmi consolează tristeţea. Secretul constă în două lucruri pe care trebuie să le posezi: dorinţa şi umilinţa. Copilul fără mamă pe care l-am strâns în braţe şi cărui i-am dat o bomboană, e doar o bomboană, dar care l-a făcut să zâmbească. L-a făcut atât de fericit încât a fost necesar să intervină cineva pentru a lua copilul. Acest lucru m-a frapat, m-alăsat fără cuvinte, mi-a dat de înţeles că fiecare din noi are acea părticică mai sensibilă. Eu caut în voi acea părticică pentru a o scoate la iveală.
"Dacă crezi că ţie un zâmbet nu-ţi aduce nimic, fii generos şi dăruieştile celor din jur. Ei vor aprecia gestul tău...."



6 comentarii:

  1. Ce frumos cand primesti un zambet... E cel mai frumos cadou....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc:) Si cine spune ca nu are o pasiune mai frumoasa decat omul???:)O expunere deosebita, bravo la fel:)

    RăspundețiȘtergere
  3. zimbetul tau e de milioane...........esti deosebita

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc:) Fiecare are un zambet deosebit in felul lui:)

    RăspundețiȘtergere